Födelsedags presenter

Får väl uppdatera lite om vad som hänt sen sist.

Firade ju aldrig direkt min födelsedag igår. Maria kom och jag bjöd henne på schnitzel. Fick i alla fall säsong 1-6 av The Big Bang Theroi av henne. Vilket jag blev väldigt glad över. Sen åkte hon hem. Och jag bakade en tårta med Emil som vi har delat på.
På kvällen var jag med Carro hos Lisa. Där spelade vi kort som vanligt och fick också en julkalender av Lisa och familj, Tjuvarnas jul.

Idag har jag kollat igenom Pirates of the Caribbean filmerna. Kollar på den sista nu. Förhoppningsvis snart slut för jag är trött. Mer idag har jag följt med Lisa till pappa. Han var knappt medvetande idag, velade mellan att vara sovande och vaken.
När jag kom hem åt jag tårta och beställde lite filmer. Sen bar det av till Lisa med Carro. Vi gjorde det vanliga men ikväll fick jag födelsedags present från Carro, ett presentkort på Eko.

Men nu återvända till filmen för att sova. Maria kommer tidigt! Vi ska köra på lite film maraton.