Film Bilder

Denna dagen har spenderats med Maria. Hon kom hit vid 10 imorse och då började vi direkt med att kolla på film. Skulle ju köra film maration idag och det blev att vi kollade på Mumien filmerna. Bra som alltid. Efter två filmer så pausade vi och gick till Maxi, köp inget. Sedan till Markislagret där jag köpte en ny kortlek till Lisa och sen en extra + tomtebloss. Sen gick vi också inom Secondhand och Audiovidio men inget köptes där heller. Sen hem igen och se den sista filmen. 
 
Sen hon har åkt har jag inte gjort mycket. Var ju en tanke på att jag och Carro skulle dricka ikväll. Lisa orkade inte, men sen slutade Carro svara så har istället suttit här framför datron och gjort några film bilder. Blev lite fler än vad jag tänkt mig men kom på en massa ideer. Blev mest Sagan om Ringen men även Hobbit bilder idag. Men det blir väl bra i alla fall. Blev nöjd med alla, förutom en och det är den med Aragorn. Men när jag kommer på något så skall jag bygga på den bilden.

Så de skall jag nu lägga upp alla bilder här på bloggen, sen Facebook och Weheatit. Sen vet jag inte vad jag mer ska göra. Klockan är ju halv 11 nu. En film kankse? Emil kommer väl inte förens sent, han är och super med Filip hos Jocke.