Svar på kommentar .. längst ner

Innan vi åt efterrätt så gick vi ut på en promenad. Jag ville gunga lite så tänkte vi kunde gå till Dala skolan där de har bra gungor... Om de inte hade byggt just där gungorna stod så vi kunde inte gunga. Istället gick vi vidare. Gick inom Lisa en liten stund, sa hej och så. Sen drog vi vidare upp till lägenheten. Värmde pajen och kollade på Iron Man 3. Så nu har jag sett alla av dem och de var bra! Sen när den var slut så cyklade jag hem. Så nu ligger jag i min säng, ska sova. Funderar på vad jag ska göra med min mobil. Måste ladda den men jag hittar ingen bra att ladda den med. Förutom en där jag måste betala 949 kr direkt för 6 månader, ringer och sms:ar gratis under de månaderna + 1 Gb surf varje månad. Men jag hade hoppas på att man bara betalade 158kr i månaden så efter de 6 månader hade man betalt de 949kr. Det typ står det på deras hem sida men man måste betala hela summan direkt och de pengarna har inte jag. Jag kan ladda det som jag alltid gjort innan med 200 kr. Då får jag fria sms och 200 kr att ringa på och använda mobil surf på. Och med tanke på att skolans Internet suger och jag får använda mobil surfen oftast och så suger Internet här hemma hos mamma också så försvinner de 200 kr rätt snabbt och då kan jag bara sms:a. Tills de 30 dagarna som detta gäller på försvinner och då får jag ladda med 200 kr igen.. Hm, får lösa detta på ett sätt och försöka hitta en annan lösning till min mobil. Men det får jag tänka på imorgon. Nu är det dax att sova. Ska ju till Morfar imorgon. Godnatt.


Svar på kommentaren på förra inlägget: Jo jag kan städa och det behövs! Har bara inte gjort det än men jag ska och så illa är det inte, kunde varit värre. Plockade upp det mesta imorse innan jag stack till Emil. Jag har typ bara alla mina väskor på golvet som gör att det ser ut som fan + lite annat .