BAJS!!!!!!!!!

Skjut mig !!!!
Idag MÅSTE jag börja skriva på hemtentan men det ända problem jag har med det är att jag har absolut INGEN aning om vad jag ska skriva om ! Och det är svårt att börja då.
Jag ska välja ett problem/händelse som jag själv kan relatera om och sedan skriva vad en konsekvensetik / pliktetik / sinneslagetik säger om den /problemet/händelsen. Om det är rätt eller fel enligt dom.
Enkla saker att skriva om är otrohet eller abort men det är inget jag kan relatera om, inget jag har varit med om.
Något jag kan skriva om är det skitet med mamma för något år sedan men jag vill inte skriva om det. Jag vill inte hela tiden att det ska komma upp, vill gå vidare från det. Men det kommer bara upp hela tiden med mina skolarbeten känns det som. Ett annat jag kunde skriva om tyckte Jocke var att när Emil var med sin bil mycket! Men ehhhh nej. Ska frågan i mitt problem vara då "Ska jag lämna han för att han ängnar sin tid med sin bil?" Min lärare måste tro jag är helt störd om jag skriver om det. Något annat var det som hände i fredes med Annie, men nej palla det då. 
Jaja men nu måste jag sätta igång och bara börja skriva om något skit !!
 



 Idag, har man varit hos Carro & pappa med Lisa och barnen. Efter pappa blev det Netto och köpte Pippi mössa sedan ett par vantar och doftljus. Nu sitter jag här önskar jag vore död för det jävla skiter däruppe -.-''