En jävla massa !!

Hej, har inte blivit något inlägg idag för jag inte har orkat. Började dagen med att sticka till skolan, entrepernörskap där man fixade Affärsplanen och bloggen till företaget även Fb sidan. Linnéa försov sig, ringde och väckte henne så vi fick förfalska hennes underskrift till Affärsplanen så hon skulle slippa dra sig upp och komma till skolan. Men hade Annie där som tur va annars hade jag nog inte hunnit göra färdigt allt. Så håll öggonen öppna under nästa vecka för då börjar vi publicera och sälja. Sen mer i skolan, ja franksa och matte sedan avslutade man med svenska prov.
När man kom till Bma blev det liten promenix från Fg till Emil. Sedan drog han och jag vidare till Markislagret där det bkev lite julklappar och glitter och stjärna till julgranen. Emil är nog en av de första som har sätts upp julgran eller kanske den första! Bild kommer senare på den. Sen även in på maxi där det blev mat. Till middag blev det kycking, ris och currysås. Dock i färdigrätt men det gick, gjorde lite egen currysås till så. Sen har man även varit hemma en runda och hämtat lite saker. Alla mina julklappar, så de har man gått genom. Inte många julklappar kvar nu. Till Lisa och Fredde, något mer till Anton och Lukas kankse sen något litet skit till farmor. Sen tror jag att jag köpt till alla eller nej, Emil också. Pengarna bara försvinner från min bank. Har redan idag köpt för typ 400kr. Men 200 kr av dem gick till att ladda mobilen. JAG BEHÖVER ETT JOBB så jag kan tjäna mer pengar. Så det inte blir så tajt varje månad. Denna månaden extra tajt !! Blir inte mycket till mellandags rean om ens något.
Imorgon är det den 1 December, och då börjar julkalendern, Mysteriet på Greveholm, Grevens återkomst. Så upp tidigt imorgon för att se det. Inte jätte men i alla fall 08.40, det börjar 08.45. Kan ligga i sängen och glo på det. Sen imorgon blir det att dra hem och städa, för på söndag får jag en ny tv-bänk. Ska köpa en av Daniel, syrrans killes bror om ni undrar. Sen imorgon kväll blir det att dra hem till syrran och kolla på Harry Potter och de vises sten med henne och Anton. Får dra med mig lite godis så det blir extra mys :)
På söndag blir det lite mer än att få en ny tv-bänk för då blir det att fira Lisa. Hon fyller inte år förens på tisdag men ska fira sig på söndag. På måndag fyller mamma år så då blir det att fira henne och på tisdag är jag ledig från skolan så ska dra till Lisa sen plugga, Buddhismen prov på onsdag.
Sen händer det inte så mycket mer under de närmaste dagarna. 
Så nu har jag fördröjt en tid av kvällen ska man nu göra?
Emil, Timmie & Fredde sitter ju här bredvid och spelar GTA. Men kan ju hoppas på att de ska dra snart så man kan bädda ner sig och glo på tv eller något. Men det kommer nog inte hända för nu ska de börja dricka och spela musik.... Spela Sims kankse ? Ne pallar inte !! 


Haha mina Företagskompisar ;)