Skolan..

Hejsan, eller godmorgon rättare sagt. Sitter för tillfället i skolan, började inte förens 10 i 10 och Annie skulle fixa med sin No så jag slog mig med ner vid en dator. Ni vet det vanliga, kolla Fb och sen göra ett litet blogg inlägg. Förhoppings vis kan jag sluta lite tidigare idag. Har ingen No för övriga i klassen ska ha debattpanel. Sen efter det har jag Matte men det är inte säker på att jag ska ha det. Så på något sätt måste jag få tag på min mattekärare. Och det kommer vara svårt för man få ABSOLUT INTE störra henne eller de andra lärarna i deras rum. hmm ?? Men får väl försöka fånga henne i koridorerna, men ja.. där är hon ju ALDRIG nästan.


Efter skolan ska jag köpa födelsedagsprisent till Carro & Fredde. Men vad jag ska köpa till dom har jag verligen ingen aning om.  Sen blir det att sticka till Lisa med Carro. Blir väl att ta en kopp kaffe och snacka, fira Carro lite. Blev ju så sent igår på grund av karnevalen så kunde inte fira henne igår.
När jag sen kommer hem blir det att fortsätta att plugga franska som jag gjort nu några dagar. Fattar inte att det kan vara så jävla svårt, fattar ingenting, kan en jävla sak och det är "a quelle date?" (tror det stavas så) det betyder "vad är det för datum?" Tror jag i alla fall. -.-''
Men nu pallar jag inte skriva mer, hörs sen :)

Klass foto... Dock är vi inte alla.