Sims 2

Mitt tredje inlägg idag då. Har spelat väldigt mycket sims idag så nu får ni kolla på mina undervärk, kommer bilder där nere ;) hihi
Följde med mamma in till stan för att hämta Älskling innan lite jobbigt var det att åka så långt must jag fortfarande inte är frisk men vill in till pressbyån och se om de hade min kyckling macka idag men det hade dom inte, det var inte så konstigt för det klockan var rätt så mycket :( Men men nu ska jag packa ner datorn och ligga och vänta på älskling, kankse gå och duscha om det finns varm vatten.

Huset & familjen jag gjorde idag :)
Inte så bra på att komma på namn så denna familjen fick heta som den jag köpte innan (bilden på förra inlägget) Den familjen blev även lite FAIL för det var meningen att de skulle vara "negrar" och alla blev det förutom det äldsta barnet. Men det gör inget för jag spelar aldrig gubbarna, jag gör bara dom och hus till dom. Det är det ända roliga.

Detta är min förra familj och hus som jag gjorde
De är annorlunda!


Angelica, Greger & Tobbe. Sexiga ?
Tanten bakom Tobbe är en som är och hälsar på.
Deras hem

Ett hus ni vill bo i kankse ?

här kommer även lite andra hus jag gjort :)


Så nu vet ni att jag är as bra när det handlar om att göra gubbar och hus ;)