Sims 3 & Fyran

Dagens inköp :D
Sims 3
- Gasen i Botten
- Husdjur
& Äventyrarna, Fyran :) hehehe
Avensjuka ??? ;)
Och bara så att ni inte blir förvirrade så var det älskling som valde extra "spelen" till Sims 3, INTE jag!
Äventyrarna, Fyran är typ ett barn spel, brukade spela det när jag var lite, älskade det då. Så när jag såg det bara, naww det kostar ju inte så mycket :D
Kan ju bli lite smartar med, Matematik, Språk, naturvetenskap och så..

Dagen har bara sprungit förbi, bara blunade sen var klockan jätte mycket. Älskling försvan en stund innan medans jag gjorde vårt hus på Sims 3 han skulle bara ut och prata lite med Fredde en stund senare kom han upp springades och frågade om han fick sticka iväg... man bara ehhh klockan är redan halv 11, men du bestämer själv. Tog inte lång tid innan han var borta igen. Men men snart dax att gå lägga sig med eller utan honom.
Godnatt
#1 - - Lisa:

Äventyrarna hade du kunnat låna av oss, för det har vi. ahahha

#2 - - Sofia Susu Andersson:

haha jag vet... men det kostade ju bara 80 kr xD