Hungrig-Grinig-Arg

Har ni nog sin träffat mig hungrig ?
När jag blir jätte hungrig blir jag även jätte grinig.
Och blir jag grinig och någon gör något mot mig, bara något litet. Blir jag arg !
Innan blev jag hungrig - HUNGRIG
Maten blev färdig
Skulle äta
Bränd klytpotatis & hamburgare. - GRINIG
Utan bröd - ARG
Till MAXI KÖPA BAGUETT !!! 
Som tur var hade dom en baguett till på maxi, JIPPI.
Så det blev att cykla till farmor, äta min baguett och hälsa på henne. Var inte där så länge men en stund. Sen blev att cykla hem. Så resten av kvällen har jag lagat älsklings byxor. Spräkt mina. Sen förstörde älskling sin jumpsuite för någon vecka så nu gör jag en tjock tröja till han av den. Går rätt så bra, orkar bara inte göra den färdig. Men får väl göra det imorgon.
Men nu ska jag gå ta lite glass och kolla på något avsnitt på Dhw innan det är dax att sova.