trötthet....

Hur kan ett bråk som inte handlar mig, komma till mig så nära och påverka mig så mycket? Jag ska stå utanför och stötta mina vänner och för någon anlednig känns det som om jag gör mer än det, och det är inget jag vill! Detta är inte mitt bråk så dra inte in mig, bli inte sur på mig för att det har hänt något mellan er. Jag kan finns här för er men kan inte fixa er problem! 
Ett oändligt bråk, som jag är trött på att höra om, bara fortsätter....



Skolan, var inte så illa jag trodde men det slutade ju inte så speciellt bra..
Mamma och Jocke körde mig och Filippa hem sedan... 
Resten av dagen har spenderas med min dator. Varit på fb och skrivit på min psykologi läxa och jag har även tilllagat kyckling, ris och curry sås.
Mumms med mat :)

Riktigt trött var jag imorse, särskilt när jag stod och väntade på bussen, stod och sov typ...
Men nu har jag riktigt ont i huvudet och måste skriva mer på psykologin, sen får jag nog skriva färdigt den imorgon efter skolan, slutar ju redan klockan 12.
Älskling är i Eslöv och måste säga att jag saknar honom riktigt mycket <3
Älskar dig Älskling <3 <3 Puss och Kram
Sov Gott, hörs imorgon...