Jobbig skoldag, blir värre....

Idag har var skolan jobbig, inte mina lektioner men allt annat. Men så blir det när ens vänner inte kan förbli vänner och man hamnar i mitten. En riktigt jobbig situation men vad ska man gör !? Skolan imorgon är jag i alla fall säker på att det kommer bli riktigt förjävligt ! Nu när det känns som allt har blivit värre och det känns som om man kommer få välja vilken man ska vara med. Ett val jag vägar göra! Något jag hoppas att mina vänner kommer acceptera.

Idag efter skolan cyklade jag även hem en runda till min äldsta syster, träffade min minsta syster son, lilla Lukas. Alltid lika söt, och kladig när han äter. :) Men stannade inte där så länge blev hungrig när jag såg dom äta och sen väntade Älskling på mig där hemma.
mmm, mat :D hehe

Jocke: Jag har ett ben i min kuk! Och Texas kan bryta det benet om han hoppar upp hos mig och jag har stånd.
ALLLLA: Nej, Jocke du har inte ett ben i kuken!

Dagen ska nu slutas med att jag ska kolla lite på facebook, se om det hänt något. Sen tv eller bort klippta scener från The Hills sesong 1.
Vill även tacka min underbaraste för att han va jätte snäll idag och bjöd mig på kakor och lite godis :D ÄLSKAR DIG !!
Min första kyss jag fick av älskling detta året, 2011 började bra för mig, hoppas det fortsätter så!<3
GodNatt :)