Heldag hos syrran :)

Det som planerats att vara en halv dag med Lisa och familj blev en hel dag. Men det gör inget. När jag vaknade imorse så var det fint värder och så. Jag och Älskling hade inget speciellt att göra idag. Så jag ringde Lisa och frågade om vi skulle dra till en lekplats med barnen och så. Det gjorde vi och Carro & Kiara hängde med. Sen hem till dom, där de bjöds på Cupecakes efter de hade ätit och så. Alla beställde mat hos Moddy även älskling för att han sen inte skulle hänga med mig hem. Jag tänkte så, jag äter väl det mamma lagar i dag. Får var snäll och äta det hon lagar. Så skickar jag till henne och så svarar hon att hon och Jocke äter hos Moddy också så då är det bara jag kvar -.-'' Jaja tänkte jag, får väl laga stuvademakaroner och bacon när jag kommer hem då. Finns ju inte så mycket att göra åt det.
Vid 7 stack sen älsking, Fredde och Timmie iväg. Carro hade gått någon timme innan för Kiara började hålla på. Så bara jag, Lisa och barnen kvar. Vi gjorde inte så mycket. Barnen käkade kvällsmat sen la jag en stund inne hos Anton med Lukas och kollade på Bumbibjörnarna. Vid tjugo över åtta cyklade jag hem. Blev dock inte att jag lagade mat, började prata med mamma och Jocke och sen gjorde jag Harry Potter test på dem ;) Hihi så nu är klockan ungefär halv 11 och jag missade BB och sen jag hade tänkt kolla på film ikväll med, men det är ju försent nu. Hade tänkt ladda ner, Charlie St. Cloud.


Hade med min kamera till Lisa men orkar inte leta upp sladden och sen ladda upp bilderna som tagis idag så det får bli imorgon iatället :)
Imorgon är det även Valoborg. Har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra. När älskling kom hem i natt sa han att han skulle vara med mig HELA DAGEN imorgon för att han stack iväg idag igen. Men sen när vi kom hem till Lisa innan tog det inte lång tid innan han fick något annat och göra och frågade mig, hur länge vi skulle vara imorgon?" Han ville sticka iväg med Fredde eller något. Hmm ..... Kan inte tvinga han stanna hos mig så får se vad han gör. Jag stannar väl hemma eller något och kolla på film.
Imorgon får jag pengar så då har jag pengar till tatueringen :) Så på torsdag blir det att gå ner till tatueraren och beställa tid :) Över lycklig att jag entligen ska få den!!




Jag och Lukas ligger och myser framför Bumbibjörnarna :)♥